NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1. Jaki jest czas realizacji zamówienia ze sklepu internetowego?

Czas realizacji wynosi maksymalnie trzy dni robocze +należy doliczyć czas transportu (przez kuriera 21h, przez naszego kierowcę- zależne od trasy przejazdu).

2. Czy realizujecie zamówienia niestandardowe (rozmiar, nadruk)?

Tak, zamówienie niestandardowe można złożyć poprzez „formularz zamówień niestandardowych”-link dostępny tutaj.

3.Czy otrzymam fakturę?

Aby otrzymać fakturę wystarczy dodać informację niezbędne do wystawienia dokumentu w polu uwagi do zamówienia dostępnym przy produkcie(sklep-produkt-uwagi do zamówienia)

4.Czy mogę odebrać kartony osobiście?

Tak, odbiór osobisty kartonów na ulicy Długiej 1, 38-400 Krosno.

ZAMÓWIENIA-INFORMACJE OGÓLNE

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1.     Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

Status zamówienia oraz jego aktualizację, wysyłamy automatycznie poprzez  wiadomość na podany w zamówieniu e-mail lub numer telefonu.

2.     Od jakiej kwoty przysługuje darmowa dostawa?

W przypadku zamówień standardowych (widniejących w sklepie), wszystkie zamówienia powyżej 200,00zł brutto podlegają darmowej dostawie Zamówienia niestandardowe są przeliczane indywidualnie, zależne od zamówienia.

3.     Ile kosztuje dostawa?

Każdy z produktów ma przypisane koszty dostawy widoczne przy składaniu zamówienia w koszyku. Stawka nie ulega zmianie.

4.     Czy jest możliwość wysłania przesyłki za granicę?

Tak, możemy wysłać paczkę za granicę.

DOSTAWA I ODBIÓR ZAMÓWIEŃ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1.     Jak założyć konto w sklepie?

W prawym górnym rogu pojawia się sekcja ”strefa użytkownika”. Po najechaniu pojawia się ikona „zaloguj się”. Podaj niezbędne informację: imię, adres e-mail oraz hasło, strona poprowadzi krok po kroku.

2.     Gdzie mogę sprawdzić status zamówień?

Status zamówień jest wysyłany w formie wiadomości na dres e-mail przypisany do konta.

3.     Czy jest możliwość anulowania zamówienia?

Tak, do 24h od złożenia zamówienia istnieje możliwość anulowania. W tym celu należy wysłać wiadomość o chęci rezygnacji na adres: biuro@kartonova.pl

ZAKUPY ONLINE

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1. Czy mogę płacić przy odbiorze?

Tak, akceptujemy płatności przy odbiorze po wcześniejszym ustaleniu z nami.

 

2. Jakie są dostępne formy płatności?

Dostępne formy płatności: karty płatnicze, przelewy bankowe, płatność gotówkowa.

 

3.Kiedy zapłata jest pobierana z konta?

Kwota pobierana jest automatycznie, zaraz po zatwierdzeniu płatności.

 

4. Jak mogę otrzymać fakturę VAT?

Aby otrzymać fakturę należy wypełnić pole „Uwagi do zamówienia” danymi niezbędnymi do wystawienia faktury.

PŁATNOŚĆ