NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1. Jaki jest czas realizacji zamówienia ze sklepu internetowego?

Czas realizacji wynosi maksymalnie trzy dni robocze +należy doliczyć czas transportu (przez kuriera 21h, przez naszego kierowcę- zależne od trasy przejazdu).

2. Czy realizujecie zamówienia niestandardowe (rozmiar, nadruk)?

Tak, zamówienie niestandardowe można złożyć poprzez „formularz zamówień niestandardowych”-link dostępny tutaj.

3.Czy otrzymam fakturę?

Aby otrzymać fakturę wystarczy dodać informację niezbędne do wystawienia dokumentu w polu uwagi do zamówienia dostępnym przy produkcie(sklep-produkt-uwagi do zamówienia)

4.Czy mogę odebrać kartony osobiście?

Tak, odbiór osobisty kartonów na ulicy Długiej 1, 38-400 Krosno.

ZAMÓWIENIA-INFORMACJE OGÓLNE

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1.     Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

Status zamówienia oraz jego aktualizację, wysyłamy automatycznie poprzez  wiadomość na podany w zamówieniu e-mail lub numer telefonu.

2.     Od jakiej kwoty przysługuje darmowa dostawa?

W przypadku zamówień standardowych (widniejących w sklepie), wszystkie zamówienia powyżej 200,00zł brutto podlegają darmowej dostawie Zamówienia niestandardowe są przeliczane indywidualnie, zależne od zamówienia.

3.     Ile kosztuje dostawa?

Każdy z produktów ma przypisane koszty dostawy widoczne przy składaniu zamówienia w koszyku. Stawka nie ulega zmianie.

4.     Czy jest możliwość wysłania przesyłki za granicę?

Tak, możemy wysłać paczkę za granicę.

DOSTAWA I ODBIÓR ZAMÓWIEŃ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1.     Jak założyć konto w sklepie?

W prawym górnym rogu pojawia się sekcja ”strefa użytkownika”. Po najechaniu pojawia się ikona „zaloguj się”. Podaj niezbędne informację: imię, adres e-mail oraz hasło, strona poprowadzi krok po kroku.

2.     Gdzie mogę sprawdzić status zamówień?

Status zamówień jest wysyłany w formie wiadomości na dres e-mail przypisany do konta.

3.     Czy jest możliwość anulowania zamówienia?

Tak, do 24h od złożenia zamówienia istnieje możliwość anulowania. W tym celu należy wysłać wiadomość o chęci rezygnacji na adres: biuro@kartonova.pl

ZAKUPY ONLINE

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1. Czy mogę płacić przy odbiorze?

Tak, akceptujemy płatności przy odbiorze po wcześniejszym ustaleniu z nami.

 

2. Jakie są dostępne formy płatności?

Dostępne formy płatności: karty płatnicze, przelewy bankowe, płatność gotówkowa.

 

3.Kiedy zapłata jest pobierana z konta?

Kwota pobierana jest automatycznie, zaraz po zatwierdzeniu płatności.

 

4. Jak mogę otrzymać fakturę VAT?

Aby otrzymać fakturę należy wypełnić pole „Uwagi do zamówienia” danymi niezbędnymi do wystawienia faktury.

PŁATNOŚĆ

KONTAKT

TRZCIANA 148

36-071 TRZCIANA / RZESZÓW

GODZINY OTWARCIA: PON-PT 8:00-16:00

TELEFON: +48 696 717 347

E-MAIL: BIURO@KARTONOVA.PL

  • Facebook

POMOC

©2020 by Kartonova.